Tamariu – Palamós

Camins de la Mediterrània – etapa 13

El camí que seguirem durant el dia d’avui, no tot seran flors i violes, però sí que per ell mateix i sense que se li demani, es tornarà endolcidor i a la vegada, serà un dels trams més seductors del camí que passarem. A partir de la petita meravella de Tamariu, l’interès de l’itinerari, no baixa en cap moment. A través d’un puja i baixa constant. El camí agafa el punt més adient dels trams de camí de ronda i també d’altres d’interiors. Trobarem un seguit de noms atractius i que s’aniran fent realitat, a través dels nostres ulls al llarg del nostre pas. La Cala Pedrosa, Sant Sebastià i el seu far, Llafranc, Calella de Palafrugell, la costa del Cap Roig, les cales Castell i S’Alguer, Palamós, i alguna sorpresa agradable que no s’enumera aquí perquè el caminador en segui el genuí descobridor.

Itinerari previst:
Tamariu (5 m), Sa Perica, Cala Pedrosa, Salt de Romaboia (75 m), Sant Sebastià (160 m), Sant Baldiri (160 m), Far de Sant Sebastià (178 m), final del massís de Begur, Llafranc (10 m), Escales de Garbí, Calella de Palafrugell (10 m), Escales, Túnels, El Golfet, Urbanització el Golfet, Carretera, Cap Roig (100 m), Puig del Terme (139 m), Cala Castell (0 m), Cada S’Alguer, Cala de la Fosca, Cap Gros (75 m), Cala Margarida, passeig marítim de Palamós.

Punt de sortida: Tamariu

Mapa Mediterrània etapa 13: Tamariu – Palamós

Perfil Mediterrània etapa 13: Tamariu - Palamós per Cala S'Alguer
Perfil Mediterrània etapa 13: Tamariu – Palamós

Camins de la Mediterrània és una idea de Jaume Busqueta i Núria Arnan, pertanyents a Excursionistes.cat, entitat excursionista de Terrassa